Pastane Ketesi Tarifi

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Sosyete Yemek Tarifleri

Bugün sizeler dostlar bloguma uğramayalı çokk uzun zaman oldu biliyorum.
beni merak eden herkese çok teşekkür ederim.
dünya meşakkati - imtihanı yazmıştım..
aynen devam..
Mevla dert veripte derman aratmasın..
şükürler olsun herşey yolunda..
ama işte işler koşturmacalar hiç bitmiyor..dedimya;
meşakkat işte..
inşallah bundan sonra daha sık yayında olurum..

bu harika ketenin tarifini taa liseden bu yana dostluğumuzun sürdüğü can arkadaşımdan almıştım.
denemek yeni nasip oldu.
o kadar  enfes olduki mutlaka yayınlamalıyım dedim.



PASTANE KETESİ
MALZEMELER:


1.5 su bardağı süt
1 su bardağı su
1 yumurta akı
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
2 yemek kaşığı şeker
2 tatlı kaşığı tuz
1 paket yaşmaya ( 42.gr)
un
YAPILIŞI:
Bütün malzemeleri katıp yumuşak bir hamur yoğuruyoruz ,bu ölçüden 18 tane kete çıkıyor bir fırın tepsine 9 tane diziyoruz bezemizi nescafe tabağı büyüklüğünde alıyoruz .Yağlanmış fırın tepsisine koyup ,tepside mayalanmasını bekliyoruz.Mayalanma süreci tamamlanınca yumurta sarısını sürüp 200 derecede önceden ısınmış fırına veriyoruz.

Sofra Yemek Tarifleri Sitesi Pratik Kek Pasta Tarifleri ile Sizlerle.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder