Salepli Kurabiye Tarifi

7 Mayıs 2013 Salı

Sosyete Yemek Tarifleri

Kış geldimi sıcacık ,bol tarçınlı bir salebe bayılırım.Salebi değişik tatlarda da denemeyi seviyorum.Daha önce salepli kek denemiştim ,tarifi burada
Bu sefer de kurabiyesini yaptım.Siz de benim gibi salep seviyorsanız bu tarif tam size göre.

MALZEMELER:

2 tepeleme yemek kaşığı margarin
2 tepeleme yemek kaşığı tereyağ
1 su bardağı pudraşekeri
1 türk kahvesi fincanı süt
3 yemek kaşığı toz salep
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
3 su bardağı un

YAPILIŞI:

Oda ısısındaki yağları derin bir kaseye alın.Pudraşekeri,toz salep,kabartmatozu,vanilya ve sütü ekleyin.Unu eleyerek azar azar ekleyin.Hepsini bir güzel yoğurun.Ele yapışmayan bir hamur elde edince ceviz kadar parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp margarinle yağlanmış fırın tepsisine dizin.Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede  altı hafif pembeleşene kadar pişirin.Pişince fırından çıkarın biraz soğuyunca tarçın serpip servis edin.Benim ölçülerimle 30 adet kurabiye çıktı.
Afiyetolsun.
Hepinize sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta dilerim.

Özel Yemek Tarifleri

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder