Beş Çayı Davet Sofrasi

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Sosyete Yemek Tarifleri

Komşuma davetliydik yeni evine ziyaret etdik  huzur icinde saglikla güzel  günler sizinle  olsun .

Arkadaslarla birlikde güzel hos sohbet bir gün gecirdik .

Benim cok hosuma giden degisik Madımak ilk kez yedimve gördüm.

Yazin toplayip kurutuyorlarmis .

Üzerine sarimsakli yogurt cok degisik bir zeytinyagli .Mercimek köfte, patates salatasi ,yesil salata,kirmizi lahana salatasai,kiymali su böregi,peynirli börek .

Tatlilardan burma baklav,ari sokmasi pastasi hazir ve mandalinali kekellerine saglik sofrasi hazir olmadan cekdim resimleri .







Madımak  Zeytinyağli







Kırmızı Lahana Salatası





hazir ari sokmasi pastasi  ben daha önce yapip tarifimi paylasmistim







Sofralarımızdan eksik olmayan lezzetli tatlar ve tarifleri

Ev Yemek Tarifleri

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder